سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مسجد نصیرالملک – رقص نور خورشید در مسجد صورتی شیراز

اینجا یکی از زیباترین‌ مسجدهای ایران است. رنگین‌کمان طبیعی و جلوه هنر ایرانی را می‌شود در مسجد نصیرالملک شیراز دید. نصیرالملک بین گردشگرها خیلی محبوب است و در تابستان حسابی شلوغ می‌شود. می‌خواهیم درباره تاریخچه، آدرس و معماری مسجد صورتی شیراز حرف بزنیم.

آدرس مسجد نصیرالملک

برای دیدن این مسجد تاریخی باید به خیابان لطفعلی خان بروید. بعد محله گودعربان و کوچه نصیرالملک را پیدا کنید. مسجد در انتهای کوچه است. از راه دیگری هم می‌شود به نصیرالملک رفت.

به پل ولیعصر رفته و وارد خیابان آستانه شوید. مسیر را ادامه دهید تا به خیابان روزبهان برسید. به چهاراه که رسیدید، دست چپ بپیچید. دو دقیقه بعد به مسجد نصیر الملک می‌رسید.

شماره تلفن مسجد نصیرالملک: 07132241661

برای مطالعه بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

 مسجد نصیرالملک – رقص نور خورشید در مسجد صورتی شیراز

مسجد نصیرالملک شیراز


بهترین باغ وحش های ایران – 5 جا برای دیدن جگوار و شیر آفریقایی

باغ وحش جایی است که هم می‌شود در آن تفریح کرد، هم حیوانات را دید و از طبیعت لذت برد. در ایران حالا باغ وحش‌های زیادی تاسیس کرده‌اند. می‌خواهیم باغ وحش‌ های ایران را به شما معرفی کنیم.

باغ وحش صفادشت – تماشای حیوانات کمیاب

اگر می‌خواهید حیواناتی را ببینید که در باغ وحش‌های دیگر پیدا نمی‌شوند، به باغ وحش صفادشت در ملارد بروید. صفادشت از بهترین باغ وحش‌ های ایران است.

باغ وحش صفادشت رستوران و کافی شاپ هم دارد.

برای مطالعه بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

 بهترین باغ وحش های ایران – 5 جا برای دیدن جگوار و شیر آفریقایی

باغ وحش های ایران


جذاب ترین روستاهای ایران برای سفر – سفر به دل ابرها و صخره ها

در ایران تا چشم کار می‌کند روستای زیبا وجود دارد. روستاهایی که انگار مثل رویا هستند و وقتی در آنها هستید، حس می‌کنید از دنیا جدا شده‌اید. این شما و این لیست جذاب‌ ترین روستاهای ایران برای سفر!

روستای فیلبند – جایی بالاتر از ابرها

 به فیلبند بروید تا ابرها را از نزدیک ببینید و وجودشان را باور کنید. اینجا آنقدری زیباست که عکس‌هایش به نظر فتوشاپ هستند. اما همه چیز واقعی و دیدنی است. فیلبند از جذاب ترین روستاهای ایران برای سفر است.
حتما می‌خواهید بدانید فیلبند کجاست؟
برای دیدن فیلبند باید به استان مازندران بروید. فاصله تهران تا فیلبند 193 کیلومتر است و 4 ساعتی در راه هستید. جاده هراز را بروید و روستای شاه‌زید را هم رد کنید. بعدش تابلوی جاده فیلبند را می‌بینید.
برای مطالعه بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.
جذاب ترین روستاهای ایران برای سفر

آتشکده چک چک یزد چند پله دارد؟ عروج به نیایشگاه مقدس زرتشتیان

بین شما و آتشکده چک چک یزد ، حدودا 360 پله وجود دارد، پله‌هایی بلند و طاقت‌فرسا که بالا رفتن از آنها در تابستان بسیار سخت است. اصلا تاریخچه آتشکده چک چک چیست؟ واقعا پیر سبز ارزش تحمل سختی و بالا رفتن از 360 پله را دارد؟

آتشکده چک چک یزد کجاست؟

چک چک در دل کوه‌های انجیر ساخته شده. زیارتگاه پیر سبز در 96 کیلومتری شهر یزد قرار دارد. حدودا یک ساعتی در راه خواهید بود. وارد بزرگراه یزد – میبد شوید و مسیر را در کمربندی میبد – احمد آباد ادامه دهید. به میدان که رسیدید، جاده سمت راست را در پیش بگیرید تا به پیر سبز یا به قول یزدی‌ها چک چکو برسید.

اگر از شهر اردکان حرکت کنید، 43 کیلومتر راه در پیش خواهید داشت. از بلوار بهشتی وارد بلوار ولیعصر شده و میدان پیش رویتان را رد کنید تا به جاده آتشکده چک چک برسید.

برای مطالعه بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

 آتشکده چک چک یزد چند پله دارد؟ عروج به نیایشگاه مقدس زرتشتیان

آتشکده چک چک یزد


شهرک سینمایی غزالی – لوکیشن سریال شهرزاد و فیلم های خاطره انگیز

اگر می‌خواهید بدانید چطور فیلم‌ها و سریال‌های قدیمی‌ را می‌سازند، به شهرک سینمایی غزالی بروید. شهرک غزالی جایی است پر از خاطره و لوکیشین‌های معروف سینما. می‌خواهیم همه چیز درباره شهرک سینمایی ایران را بررسی کنیم.

شهرک سینمایی غزالی کجاست

شهرک در جاده مخصوص کرج است. به اتوبان تهران کرج بروید، در کیلومتر 15 و بعد از اینکه کارخانه سایپا را رد کردید، وارد خیابان 55 بشوید. شهرک سینمایی غزالی در منطقه 21 و داخل این خیابان قرار دارد.

در شهرک سینمایی پارکینگ برای بازدیدکننده‌ها در نظر گرفته شده. برای هر ماشین 5 هزار تومان از شما می‌گیرند. فاصله مرکز تهران تا شهرک سینمایی غزالی ، حدودا 30 کیلومتر است.

برای مطالعه بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

 شهرک سینمایی غزالی – لوکیشن سریال شهرزاد و فیلم‌های خاطره‌انگیز

شهرک سینمایی غزالی